Често задавани въпроси
Каква е цената за доставка на поръчките?
За поръчки под 70 лв. цената за доставка за цялата страна е 4.90 лв., независимо от броя или теглото на продуктите. Доставката за поръчки над 70 лв. е безплатна.
Какъв е срокът за получаване на поръчките?
Какъв е срокът за получаване на поръчките?
Срокът за доставка е до 4 работни дни.
ВАЖНО: Срокът за доставка за поръчки направени по време на акции и намаления е от 5 до 10 работни дни.
Доставките се извършват в дните от понеделник до петък.
Къде могат да се доставят поръчките?
Поръчките могат да бъдат доставени на посочения от Вас адрес или в офисите на Еконт в цялата страна. При плащания по банков път, поръчките се получават в стандартния срок за доставка след получаването на превода.
Как се извършва плащането?
Плащането на поръчки от онлайн магазина се извършва чрез наложен платеж или с карта.
Как мога да върна или заменя продукт, закупен от онлайн магазина?
Можете да върнете или замените продукт в срок от 30 дни от датата на покупка, при условие че са запазени целостта и търговският вид на продукта. Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента. Възстановяването на стойността на покупката се извършва по банков път. За повече информация, моля да се свържете с нас.
Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на куриерската фирма?
Имате на разположение 7 работни дни, за да вземете пратката си от офис на Еконт.
Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?
Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?
Свържете се с нас чрез формата за контакт, като задължително добавите номера на поръчката.
Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице (фирма), как да постъпя?
Ако след като сте регистрирали своята поръчка, сте установили, че въведените данни не са коректни и желаете да се променят по някакъв начин (на фирма, смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържете с нас на посочения телефон или чрез формуляра за връзка с нас.
Добавих ваучер към поръчката си, но стойността не се приспада. Как да процедирам?
Ако сте получили ваучер подарък или от промоция, трябва да проверите дали сте спазили условията за ползване на ваучера (срок на валидност и продукти, за които може да се използва ). Ако, въпреки изпълнението на условията за прилагане на ваучер, все още не се добавя към поръчката ви, моля свържете с нас.
Кои са предимствата на поръчката онлайн?
Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация.
Продажбата на продукти на The Body Shop онлайн се реализира на територията на Република България. Ако се намирате извън пределите на страната, свържете се с нас тук.